Emirates Open Day v Praze

Open Day je v podstatě jenom odevzádání životopisů. Já ho navštívila 24. 9. 2015. V městech, kam přijde méně lidí se stává, že ale spojí O...

Open Day je v podstatě jenom odevzádání životopisů. Já ho navštívila 24. 9. 2015.

V městech, kam přijde méně lidí se stává, že ale spojí Open Day a Assessment Day do jednoho dne, takže na OD je nejlepší přijít plně připravený...

Co můžete čekat?

Začíná se většinou v 9:00 v Dorintu. Já jsem přišla už v 8, kdyby cokoliv, a tak kolem 8:45 se to začalo plnit. V 9 si nás Mirka (recruiterka) zavolala do sálu, kde byly rozmístěný židle v řadách a všichni jsme se posadili. Já jsem si jako velkej šprt sedla přímo před její stůl do první řady, což se teda později ukázalo jako celkem nešťastná volba, protože jsem si pořád musela hlídat nohy, abych neměla nohu přes nohu (negative body language), takže jsem musela sedět jako královna Alžběta a to je prosimvás strašně nepohodlný!!! :D Na druhou stranu si můžete být jistý, že vás uvidí a že si vás všimne a zapamatuje trochu víc, než lidi uprostřed/vzadu. Přišlo nás kolem 70-80.

Mirka se nám představila, řekla pár vtípků, nějaký formality, furt se smála a pak jsme jí měli dát secvaknutý dokumenty: životpis, fotku a mini formulář co nám dala. Takže jsme si stoupli do fronty a  čekali, než na nás přišla řada. S každým mluvila tak 30 vteřin, je to fakt rychlovka. Jediný co řekla mně bylo "You`re a make-up artist!" a já řekla yes :D A pak jenom fakt mega rychle projela životopis, spíš si myslí že koukla jak vizuálně vypadá. A pak si všimla, že mi je 20, tak se mě na to zeptala a já jsem jí řekla, že mi bude 21 v únoru. Koukla na mě a přemýšlela co se mnou, až mi nakonec řekla že mě teda nechá to zkusit, ale kdybych se dostala do Final Interview, tak ho budu mít posunutý o dva měsíce na listopad. Co je důležitý je pozdravit a usmát se (!!) a na konci říct něco jako "Thank you for your time" nebo tak..

Pak jsme čekaly, než všichni odevzdají životopisy a za 10 minut vylezla Mirka s papírem, na kterém byly zvýrazněný jména těch, co postoupili. Každý měl taky přiřazený nový číslo a tohle číslo bude jeho identita na AD.

Já a Martina po OD :)

You Might Also Like

7 komentářů

  1. Ahoj super články. Doufám, že ti to vyjde :) Myslíš, že by si mohla napsat článek i o životopisu? Nějaké rady, tipy? Děkuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj! Super že se ti články líbí! Zkusím napsat i něco na životopis, díky za nápad! :)

      Vymazat
  2. Ahoj chcela by som sa opýtať,keď som zamestnaná a mám záujem o túto prácu je možné ,že ak by som ich zaujala počkali by na mňa dva mesiace než mi skončí výpovedná lehota ?:) Ďakujem za odpoveď je pre mňa skutočne doležita :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj :) Oni se tě na to sami zeptaj ve formulářích po FI :) A navíc - než projdeš všechny medicals a dokončíš celej proces, tak to ty dva měsíce určitě trvá.. :)

      Vymazat
    2. a písala aj motivačný list v angličtine ?:) myslíš ,že stačí ovladať len angličtinu ? alebo bez dalšieho jazyka mam na to zabudnut ?:)

      Vymazat
    3. Ja jsem motivacni list ani nemela :) V podstate tvuj motivacni list jim prerikas na FI :) Anglictina uplne staci! Je tady spoustu lidi co umi jenom anglicky, ale ty si budes moct napsat anglictinu, slovenstinu a cestinu :)

      Vymazat
  3. Ahoj :) Viem, že celý proces prebieha v angličtine ale chcela by som sa opýtať na recruiterov. Boli zo zahraničia alebo to boli Česi ? :)

    OdpovědětVymazat

Flickr Images