Jak napsat životopis pro Emirates

Žádná předloha pro perfektní CV neexstuje, ale ukážu vám svůj životopis, se kterým jsem se dostala dál. Určitě to neberte ale jako jediný mo...

Žádná předloha pro perfektní CV neexstuje, ale ukážu vám svůj životopis, se kterým jsem se dostala dál. Určitě to neberte ale jako jediný možný formát. Graficky může vypadat klidně úplně jinak, než to moje :) Já jsem se ale rozhodla ho napsat takhle, protože mi to přijde uspořádaný a přehledný.


OBECNĚ
Z různých zdrojů jsem se dočetla, že je nejlepší mít CV jen na jednu stránku. A je fakt, že když jsem viděla tu recruiterku, jak se probírá štosem papírů, tak je to asi pravda. Pokud to tam opravdu nemůžete všechno vtěsnat, tak se svět samozřejmě nezboří, ale snažte se, abyste se vešli do tý jedný stránky.

Teď to rozeberu kolonku po kolonce:

PERSONAL DETAILS
First and last name:                                  
Date of birth:                        
Address:                                 
Mobile number:                         
E-mail:                                                       
WORK EXPERIENCE
od kdy – do kdy                                     kde
               co
Co bylo náplní práce. Snažte se být co nejstručnější, stejně si to bude podrobně pročítat až při FI a ptát se na otázky ohledně toho. Seřaďte podle aktuálnosti - práci, co máte teď dejte nahoru, hned pod ní předchozí práci a vaši úplně první práci dejte na poslední místo.

ACADEMIC HISTORY
od kdy – do kdy                                    Název školy (kde)

Zase seřaďte podle aktuálnosti. Základní školu tam nedávejte - jen od střední školy výš.

LANGUAGES
Tady prostě vypište jazyky, kterými mluvíte a úroveň.

CERTIFICATIONS
Pokud máte nějaké certifikáty, které by vám mohli pomoct, sem s nimi. Ale neplatí na řidičák apod. :)

PERSONAL QUALITIES & SKILLS
Tohle do CV dávat nemusíte, ale můžete. Pište věci podle pravdy a založené na vašich předchozích zkušenostech. 


You Might Also Like

9 komentářů

  1. zrovna smolím můj CV. Normálně mi nedělá problém ho napsat v Aj, dokonce jich mám několik, ale ani jeden nevypadá jako tvůj. Tohle je přímo příklad toho jak by měl vypadat životopis pro cabin crew? A mám tam zmiňovat i svoji skoro roční zkušenost jako aupair v zahraničí?:) předem díky za odpověď.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nene, vždyť i na začátku píšu, že to je prostě můj životopis, ale že ten tvůj může vypadat úplně jinak.. Co je hlavní je aby na první pohled bylo vidět, kde co najdeš, protože recruiter bude mít asi tak 3 vteřiny na to, aby našel to, co potřebuje.. A zmiň tam 100% roční zkušenost jako aupair! Dej to normálně do práce.. Tohle zrovna by ti mohlo dost pomoct.. :) Hodně štěstí, kdyžtak napiš kdyby něco :)

      Vymazat
  2. Ja ked pozeram na tvoj zivotopis tak ...:) waaw. ja mam len anglicky jazyk a doterajsiu pracu iba v lekarni :) takze asi nula bodov :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja mam stejne jedinej uznanej jazyk anglictinu, protoze tady ti uznaj jazyk jenom pokud ho umis plynule :) Takze nikdo nevi ze se domluvim nemecky a spanelsky. No a to je uplne jedno ze jenom v lekarne! Je tady spoustu holek co treba nikdy praci ani nemely a jsou tady :)

      Vymazat
    2. si zlatá hneď mám lepši pocit :) akurat si tento mesiac chcem dat odstranit konecne tetovanie co mam na zapasti ..este mam tri ale tie by neboli vidno v uniforme :) tak snad by to nevadilo ..plus jazva na na nohe ale pod silonkami absolutne nevidno ..no uvidim ... chcem sa zacat pripravovat a oprašit anglictinu kedze som ju aktívne dlhsie nepouzivala ....tak snad raz :) povedala som si ze ked bude o pol roka napriklad konkurz tak pojdme a skusim to aspon trikrat :)

      Vymazat
    3. prosímta aka minimalna uroveň aglictiny sa vyžaduje ?

      Vymazat
    4. No nikde to neni napsany, ale ten test je na urovni B2... Taky samozrejme soudi podle toho jak mluvis a tak :) Ale neboj, neni to tak tezky.. Snaz se si delat testy na FCE (use of english a reading), protoze ten typ cviceni je uplne stejnej jako pri FCE :)

      Vymazat
    5. ja len že či nebude vadit ked uvediem v životopise uroven B1 lebo vlastne taku sme mali na maturite :)
      ano ano testy plus opakovať gramatiku atd to budem určite :)
      a co mas uvedene tie otazky ktre byvaju casto na pohovore to byva až neskor ked si ta vyberu ..ten osobny pohovor ?

      Vymazat
  3. Suprově zpracovaný článek. Je dobré mít porovnání, jak to dělají světové korporáty. Dělám v rámci práce České Budějovice recruitment pro pár lokálních větších firem a přijde mi, že spousta lidí má pocit, že musejí mít životopis na spoustě stránek a mít tam všechno. Ne. Pro mě je mnohem cennější, když mi tam dají vypíchnuté věci, které jsou relevantní s tou prací. Pokud se hlásí na skladníka, tak tam fakt nepotřebuji to, že rád čte severské detektivky.

    OdpovědětVymazat

Flickr Images