Emirates Assessment Day v Praze

Assessment Day navazuje na Open Day a v Praze bývá většinou v ten samý den. Postoupilo nás do AD něco přes 40, takže jsme byli rozdělení n...

Assessment Day navazuje na Open Day a v Praze bývá většinou v ten samý den.

Postoupilo nás do AD něco přes 40, takže jsme byli rozdělení na dvě skupiny. Moje skupina šla hned na řadu, druhá skupina měla pauzu.

Vešli jsme zpátky do místnosti a posadili se na židle do velkého kruhu. Teď nás čekalo několik skupinových aktivit:

AKTIVITA 1
Byli jsme rozděleni na trojice a každá skupinka si vylosovala jednu kartičku se zaměstnáním. Moje skupinka si vylosovala baker. Teď jsme měli 5 minut na to, abychom vymysleli 3 kvality, které musí pekař mít, aby byl ve své práci dobrý. Po 5 minutách jsme prezentovali naše nápady přede všema - každý ze skupinky prezentoval jednu kvalitu.

Potom jsme si v těch samých trojicích vylosovali další kartičku s předmětem - my jsme měli orchid - a měli vymyslet nejlepší nápad, jak by mohl pekař využít v práci orchidej. Tenhle nápad už prezentoval jenom jeden ze skupinky - my jsme se dohodly, že ho bude prezentovat ten, kdo ten nápad vymyslel.. :)


ELIMINACE


AKTIVITA 2
Prošlo nás asi 15 a byli jsme rozděleni na 2 skupiny. Obě skupinky měly to samý téma - pracujeme v hotelu a stala se systémová chyba a hotel se přebookoval. Máme 8 rezervací (např. rodina s miminkem, stálý zákazník, celebrita, politik...), ale jenom 2 volné pokoje. Komu ty pokoje dáme?
Na diskuzi jsme měli 15 minut. Tahle aktivita vůbec není o tom, na kom se dohonete, ale jak mezi sebou v týmu mluvíte a jste zdvořilí, i když ty lidi vidíte poprvé! Takže žádný překřikování, skákání do řeči, odmítavá attitude..

Během toho stála Mirka (recruiterka) kus od nás a volala si číslo po číslu na reach test. Každý musí dosáhnout 212 cm, když natáhne ruku nad hlavu (holky musí sundat lodičky, ale můžou stát na špičkách, kluci jsou v botách, ale nesmí na špičky myslím). Během toho se nás zeptala, jestli máme jizvy nebo znamínka. Já mám docela velkou jizvu pod okem na obličeji, ale nezmiňovala jsem ji, protože jsem si jistá, že si jí všimla a kdyby to byl problém, tak by se mě na ni zeptala.

Po reach testu jsme prezentovali naše rozhodnutí. Prvního hosta prezentoval jeden kluk, co se ujal slova a druhý pokoj nějaká slečna. Ta se ale zasekla, když chtěla říct proč jsme se rozhodli pro maminku s dítětem a asi 5 vteřin hledala slova a vypadalo to, že má okno, takže jsem mrkla na tu slečnu, na recruiterku, usmála se a ujala slova - jenom jsem v podstatě řekla jednu větu za tu slečnu.


ELIMINACE
Teď měla Mirka už zhruba vybráno, kdo postoupil dál a kdo ne, ale neřekla nám nic. Nejdřív šla na řadu druhá skupina lidí a my jsme měli asi 2 hodiny pauzu, tak jsem si skočila na oběd. Když jsme byli všichni hotoví, vyhlásila kdo postupuje - postoupilo 23 lidí.


ENGLISH TEST
Na test jsme dostali 60 minut. Byly dvě varianty testu - A a B. Nesnažte se opisovat, je to zoufalý a k ničemu. Ten test má svůj důvod. Celý training a práce je v angličtině, takže pokud nemáte angličtinu tak dobrou, dělalo by vám to problém. Na druhou stranu, úroveň co požadují je B2 - úroveň jako FCE. Dokonce typy příkladů jsou totožný jako v FCE, takže se podívejte na cvičení pro přípravu na FCE a neměli byste být zaskočení.


POSLEDNÍ ELIMINACE

Touhle eliminar nás postoupilo 19, což znamenalo, že všech 19 jde do Final Interview!! FI se zpravidla koná následující 3 dny, ale nikdy ne v ten samý den, kdy je OD+AD.

Potom jsme už řešili jenom formality - vyplňovali formuláře, dostali instrukce ohledně fotek a všeho dalšího a dohodli se, kdo kdy půjde na FI.

Já jsem byla jediná, kdo si termín nedohodl, protože budu mít FI až v listopadu kvůli věku.

 


CO DĚLAT

  • Když prezentujete něco, na čem jste se dohodli ve skupině, vždycky říkejte "my" a ne "já"!! To je jedna z nejdůležitějších věcí, na kterou si musíte dávat pozor!
  • Pořád se usmívat! Pořád! Já měla strašný křeče v obličeji, ale musíte to vydržet! :D
  • Open body language! Žádný překřížený ruce, nohy... Dávejte si na to pozor, je to jedna z věcí, co pozoruje.
  • Občas, když prezentujete před skupinkou, bude chodit kolem a prohlížet si vás zepředu a zezadu. Nebuďte z toho nervózní! Dívá se, jak stojíte, jak se chováte, co máte na sobě, jestli vás to znervózňuje. Nenechte se rozhodit. 
  • Při prezentování mluvte na ostatní, ne na recruitera!
  • Chovejte se profesionálně i o pauzách! Nikdy nevíte, kdo všechno vás sleduje nebo poslouchá. 


CO NEDĚLAT

  • Neskákejte nikomu do řeči.
  • Nesnažte se ostatní přeřvat.
  • Pokud s něčím nesouhlasíte, nezavhrujte něčí nápad jako totální blbost. Snažte se být citliví a týmoví. ("Myslím si, že to je dobrý nápad, ale možná by bylo lepší, kdybychom zkusili tohle a tohle. Co myslíte?")
  • Nesnažte se být moc slyšet. Nebuďte dominantní, ale dejte najevo svůj názor.

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Tvůj blog je naprosto skvělý! Okamžitě dávám do oblíbených c:

    OdpovědětVymazat

Flickr Images