Emirates Final Interview + Fotky

Teď, když píšu tenhle příspěvek, mám už vše odesláno a čekám jen na Interveiw Completed, abych mohla čekat dál na JFIP. Řekla bych, že m...



Teď, když píšu tenhle příspěvek, mám už vše odesláno a čekám jen na Interveiw Completed, abych mohla čekat dál na JFIP. Řekla bych, že mě nevezmou. Přijde mi, že jsem Final Interveiw úplně pokazila, že Mirka nebyla spokojená s ničím, co jsem řekla a že i když jsem se na to několik let připravovala, tak to stejne nestačilo... Jsem prostě hrozně zklamaná.

Tahle to probíhalo.

Byla jsem na řadě první den v 9:00, takže jako úplně první člověk ze všech. Mirka si mě všimla  azačala pohovor asi o 10 minut dřív. Nejdřív se mě zeptala na formality - ukázala jsem jí dokumenty, fotky, všechno. U fotek se pozastavila a vzala si všechny, až na full lenght casual, u který mi řekla, že bych se měla vyfotit radši v černých džínech, protože modrý mě rozšiřujou.




 Fotku vlevo si nevzala - fotku vpravo jsem později dofotila a poslala mailem. 



Fotka vlevo je pasová, vzala si jich 8. Fotka vpravo stačí jenom jedna, 10x15 cm :)



Portrét mi pochválila :) 

 Potom se mě začala ptát na jizvu v obličeji pod okem, který si všimla až teď. Seděly jsme obě přímo pod lampou, takže bylo vidět všechno. Docela nepříjemně se mě zeptala, ptoč jsem jí nedeklarovala na AD, tak jsem jí řekla, že jsem myslela, že ji vidí a že kdyby to byl problém, tak by se na ni zeptala... Na to mi odpověděla, že tam bylo jiný světlo a ona si jí nevšimla a přišla až úplně ke mně a začala si jí prohlížet úplně zblízka a přeměřovat a bylo to hrozný prostě :D Řekla mi, že mi z Dubaje pošlou další formulář ohledně jizev a že jim musim poslat tu jizvu zblízka vyfocenou, třeba polovinu obličeje. Tak jsem jim poslala tuhle fotku (je neupravená, jenom oříznutá):


Potom se začala ptát na otázky. 

Byla milá, ale hrozně náročná. Na každou otázku chtěla co nejdetailnější odpověď a přišlo mi, že chce znát i detaily, co si člověk prostě reálně nemůže pamatovat. Podle mě to byla akorát další metoda, jak mě ještě víc vystresovat :D No a taky jí nikdy moje odpověď nestačila pořád chtěla vědět víc, další situaci, víc detailů... Takže z toho mám dost špatný pocit. 

Zeptala se mě na: 

  • Tell me about a time you had a good idea at work.
  • Tell me about a challenge at work you faced and overcame recently.
  • Tell me about a time you showed respect to people from different cultures?
  • Tell me about a time you dealt with an angry customer and what did you do to make him happy?

Po 30 minutách jsem odcházela a byla strašně zklamaná sama ze sebe. Čím víc jsem nad tí přemýšlela, tím víc mi přijde, že jsem to pokazila. Ale kdybych tam měla jít znovu, vím, že bych jí na všechno odpověděla stejně... Mám prostě hrozně smíšený pocity.

Holky z OD ze září mi říkaly, že měly úplně stejný pocit... A potom se dostaly. Tak já fakt nevim.. :D Kažopádně teď čekám až se mi AUR (Application Under Review) změní na IC (Interview Completed), a potom dostanu buď UM (Unsuccessful Email) nebo JFIP (Joining Formalities in Progress) :) Ale upřímně řečeno, tak na 90% počítám s tím, že nic...

You Might Also Like

7 komentářů

  1. Ahoj Aničko,
    máš super blog :-) Mám teď za sebou taky FI a mám úplně stejný pocit jako jsi měla ty. Prosím tě kdy se tě změnil status na AUR ? Já mám pořád status Assessment Completed. Díky Kristýna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, děkuju moc! :) Ty jo tak přeju pevný nervy, doufám že to dopadne super! Já měla FI 24.11. a AUR hned ten den, ale pak se 26.11. aktualizovalo... Pak mi volali 10.12. abych jim poslala další fotky a asi půl hodiny po tom co jsem je poslala jsem měla IC :) a 16.12. GC!

      Vymazat
  2. I wish u could make some posts in english, cuz when i translate some things doesnt make sense xD. I like how u describe everything :) anyways all the best to u :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Aničko :),

    Mohla by jsem se Tě zeptat, z jakého důvodu chtějí fotografie jizev a proč je vlastně vůbec řeší? Já se chystám na pohovor a mám jizvu na ruce, trochu víc viditelnou a vážně by mě zklamalo, kdyby to měl být důvod nepřijetí.
    Jinak máš skvělý blok a díky tobě se na to můžu víc připravit :)

    Měj se hezky

    Adéla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj :) Řeší se to čistě z estetickýho důvodu.. Mají prostě statisíce lidí, co se snaží do Emirates dostat, takže si můžou vybírat... Všichni tady vypadají perfektně :D Ale podívej se na mě... Mám velkou jizvu na obličeji a jsem tady. Až se tě bude Mirka ptát na jizvy, tak jí ukaž tu ruku a ona ti pravděpodobně řekne jenom to, že budeš muset vyplnit extra papíry... :)

      Děkuju moc za pochvalu a doufám, že ti to pomůže! Hodně štěstí, pak dej vědět! :)

      Vymazat
  4. Ahoj Ani, chtěla bych se zeptat jestli je třeba mít tu pasovou a full lenght v tom oblečení co mas na sobě? Černý kalhoty nebo jiná barva/ délka sukně vadí? Díky moc :)

    OdpovědětVymazat
  5. ahoj anička..myslis že možem mat na pohovor aj nohavicový kostým alebo je vhodnejsia sukna ?

    OdpovědětVymazat

Flickr Images