Additional Photos

Dneska mi volala Mirka, že mám poslat ještě další fotku jizvy, ale bez makeupu. Taky mi poslali nějaký dokument (Image and Uniform Declarati...

Dneska mi volala Mirka, že mám poslat ještě další fotku jizvy, ale bez makeupu. Taky mi poslali nějaký dokument (Image and Uniform Declaration), který musím vyplnit (zase ohledně jizvy) a poslat zpátky.

Holky, se kteýrma si píšu, dostávájí JFIP! Což je skvělý a strašně moc jim to přeju :) Já mám pořád AUR, tak snad se mi to brzy změní aspoň na IC... Vždycky to trvá dýl pro ty, co posílají další dokumenty. Já je posílala takhle na dvakrát, takže u mě to žádná rychlovka asi nebude :D

Neztrácím naděje - i když už byly chvíle, kdy to na mě bylo moc - a doufám, že třeba do 2 týdnů bych mohla vědět, jak to se mnou bude!

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Ahoj Anni,
    v první řadě musím říct že i když už jsem viděla mnoho blogů na toto téma, většinou ne českých,... máš ho rozhodně nejdetailnější a nejlíp zhotovený ze všech! K tomu ještě pro mě aktuální protože chci teď zkoušet OD 19. prosince.
    Za druhé se ti představím, jmenuji se Kačka a před necelým měsícem jsem se vrátila z Dubaje po dvou letech a 2 měsících. Odstehovala jsem se tam ve 20ti letech a pracovala jsem tam pro jeden hotelový řetězec na pozici nejprve rest. waitress a potom rest. supervisor.
    Domů jsem se vrátila hlavně z důvodu , že jsem nebyla na Vánoce 2 roky doma chybí mi to. Taky už jsem byla na jednom místě 2 roky a to si myslím, že je čas jít dál.
    Ale abych se dostala k tématu. V Dubaji jsem zkoušela IO jednou, open days nedelají, pouze na pozvání. Bylo nás tam přes 280 v jeden den, potom nas vyselektovali do 80, a potom 2 skupiny o 40 a 40 lidech. Postup byl v podstatě stejný akorát bez anglického testu.
    Nedostala jsem se přes group exrc. a dnes už vím že mi chyběla hlavně lepší příprava. Je ale pravda že v Dubaji je obrovská konkurence. Všechny státy, které nemají recruit. days u nich v zemi letí do Dubaje na pohovor, a veř mi tyhle tipy lidí jsou opravdu připraveni!
    Budu tedy zkoušet OD znovu po pul roce a tvuj blog mi hodně pomůže si osvěžit paměť za což moc děkuji! :)
    Ještě bych chtěla říct že dnes mám u Emirates mnoho kamarádů a kamarádek, a když jsem poslouchala jejich příběhy, 99% z nich nebylo zdaleka tak připravených jako seš ty! Takže nestresuj, protože si myslím, že to máš v kapse! Jinak by se o tebe tolik nezajímaly... stěma dodatečnejma fotkama apod. :) A i kdyby to nevyšlo na poprvé (což se stane každému druhému, kdo v Emirates pracuje), na podruhé to už vyjít prostě musí!!! Budu ráda sledovat tvůj blog a těším se na další post až se už bude vědět! A kdyby jsi potrebovala vědět cokoli o Dubaji, nebo by jsi chtěla sehnat kontakt na fajn letušky co už tam pracují, tak dej vědět a něco vymyslíme :)
    Hodně štěstí,
    Kačka

    OdpovědětVymazat

Flickr Images