ZÍTRA LETÍM!!

Je fakt těžký se zabalit do dvou kufrů a 50 kg... Já se na to mentálně připravovala tak dlouho, až jsem vyřadila tolik věcí, že mám nako...



Je fakt těžký se zabalit do dvou kufrů a 50 kg... Já se na to mentálně připravovala tak dlouho, až jsem vyřadila tolik věcí, že mám nakonec jenom 41 kilo, včetně županu a deky :DD

Každopádně je to příšerný a pořád ještě mi zbývá zabalit si carry on a tašku do letadla... Letím v 15:35, na letišti chci být tak ve 13:00, takže odjezd z domova ve 12:00... Dneska večer ještě spím u přítele, takže budeme muset hezky brzo vstávat, aby se to všechno stihlo ráno.. :D

Nemám moc čas, tak vám sem dám aspoň nějaký fotky - pardón!

Držte mi palce a já zase co nejdřív napíšu! <3




 nechápu, jak jsem tam všechny ty boty narvala...

outfit do letadla

outfit na induction day! (první den, musíme mít suit)

konečně

... :(

open me when dopisy pro přítele

a tady ještě pro pobavení foto z dněšního rána :D


You Might Also Like

1 komentářů

  1. Další úžasný článek! Nemůžu se dočkat dalších! Tvé příspěvky mi vždy dodávají motivaci nevzdávat se.
    Ať se ti jen daří c:

    Za blog ' viktorjezapredany.blogspot.cz ' Nat c:

    OdpovědětVymazat

Flickr Images