SEP - hotovo

Ahoj!  Vím, že je to už strašně dlouho, co jsem naposled napsala, ale tady fakt neni čas na nic! První týden byl Induction Week, ta...


Ahoj! 

Vím, že je to už strašně dlouho, co jsem naposled napsala, ale tady fakt neni čas na nic!

První týden byl Induction Week, takže jsme měli pořád nějaký přednášky, medicals, a fakt hodně čekání. Dostávali jsme informace a všem - ubytování, pojištění, uniforma, pravidla... Prostě mix. Na konci induction weeku jsem se už nemohla dočkat, až začne první pořádnej týden v college - takže SEP (Safety and Emergency Procedures).














Moje batch začínala college v 5:30, takže jsme museli čekat v lobby na autobus ve 4:30, takže jsem musela vstávat ve 3:30... :D Což teda... Narovinu, to se nedá :D Já jsem ráno fakt nepoužitelná a prostě moje produktivní doba je večer.. Takže jsem taky chodila spát každý den někdy v 11-12 v noci, takže jsem vyloženě spala cca 3-4 hodiny denně. Tohle taky byla jedna z nejtěžších věcí... Padala jsem do mikrospánku několikrát denně a ani jsem o tom nevěděla... Jako když nedokážete ovládat svoje tělo. Snažíte se zůstat vzhůru ale nejde to. Já se kolikrát fackovala a štípala do krku, abych zůstala vzhůru, ale stejně to kolikrát nepomohlo. Jinak nebudu přesně psát, co jsme se učili, protože to jsou tajný informace, ale první týden jsme se učili o obecných pravidlech a o A380, druhý týden o Boeingu 777. Ono to neni vůbec těžký... Ale je to tak strasně moc informací, že je problém si to všechno zapamatovat. Ale nakonec jsme to skoro všichni zvládli.. :)
















Po SEPu jsme měli zase 2 dny induction, během kterých jsme měli ještě další přednášky, ale hlavně měření na uniformy! No... To je story sama o sobě. Moje normální konfekční velikost kalhot je 38. Dostala jsem sukni 44 a ještě ji budou rozšiřovat v bocích ( a zužovat v pase, protože je samozřejmě obrovská)... Takže se prostě připravte, že jestli sem přijedete, tak dostanete sukni o 3 čísla větší, protože takhle to měl každej... :D Ale dostala jsem i čepičku!! Takže mám konečně svojí vlastní červenou čepičku, po který jsem toužila 4 roky... Je to super pocit. :)












You Might Also Like

4 komentářů

  1. Ahoj, prosím tě co se stane, když to někdo neudělá? Má šanci si to opravit nebo ho rovnou vyhodí?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, neboj, je několik šancí to opravit :) Ale třeba tě to zbrzdí o týden a vyměníš batch

      Vymazat
  2. woow stále máš také úžesné člávky :)

    OdpovědětVymazat

Flickr Images