Po roce

Už chápu, proč většina lidí přestane psát blog, když začnou lítat. Je těžký si na ten režim zvyknout, jestli to teda vůbec jde... Teď je to ...

Už chápu, proč většina lidí přestane psát blog, když začnou lítat. Je těžký si na ten režim zvyknout, jestli to teda vůbec jde... Teď je to něco přes rok, co jsem začala lítat, a přijde mi, že až teď trochu chápu svoje tělo a že jsem přišla na to, jak se vypořádat s touhle prací. :D



Co jsem se za ten rok naučila?

  1. Usmívat se, když jsem hodně unavená.
  2. Balit si kufr den předem.
  3. Mít vždycky po ruce kapky do očí.
  4. Mluvit o osobních věcech s lidma, co znám dvě hodiny.
  5. Spát, kdy chci, a jíst, kdy chci.
  6. Potřebuju mít dny sama pro sebe.
  7. Po kávě se mi chce spát.
  8. Vztah na dálku nejde.
  9. Potřebuju dovolenou několikrát v roce.
  10. Vždycky je čas poslat pohled.
  11. Skincare je základ!

 

You Might Also Like

5 komentářů

  1. teda, mluvis mi z duse, hlavne bod 1 a 4. a kafe na me taky nefunguje, max redbull , ale ne vzdy. ja si porad jeste zvykam, litam jen okolo 5 mesicu, tak snad se to jeste zlepsi, hlavne to "spim, kdy chci"

    www.claudiasnewlife.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě pořád piju energiťáky a vím, že to je nezdravý, ale na mě prostě jinak nic nefunguje, a ty 3am departures mě zabijou :D Taky mi spím kdy chci moc nejde, ale neodpírám si spánek... Většinou :D

      Vymazat
  2. Jee vítej zpátky po roce:D častokrát nakukuju jestli není nějaký nový článek a už jsem se i dočkala😍.paraada

    OdpovědětVymazat
  3. To by chcelo skyncare routine :) zaujima ma, co pouziva letuska aby nemala vysusenu plet zo sucheho vzduchu v lietadle a z castej zmeny klimy

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, prosímtě, chtěla jsem se tě zeptat, zda má cenu se hlásit, když mám vyšší BMI (kolem 26-27, výška 163 cm a váha kolem 75 kg.) Když se ale obléknu, nejde to tolik poznat... těžko říct. Jinak mám výborné jazykové znalosti a i prac. zkušenosti... Jediné, z čeho mám strach, je aktuálně ta váha. Nábor je za pár dní, tak už shodit nestihnu. Díky předem za každou radu! :) V.

    OdpovědětVymazat

Flickr Images