Update - termín FI

Už uplynul měsíc a Mirka ani nikdo z Emirates se mi neozvali s termínem na FI... Takže jsem se rozhodla, že půjdu na další OD a Mirce se &qu...

Už uplynul měsíc a Mirka ani nikdo z Emirates se mi neozvali s termínem na FI... Takže jsem se rozhodla, že půjdu na další OD a Mirce se "připomenu" a snad se mi podaří naplánovat si termín přímo tam na OD.


Přišla jsem tam a naštěstí mě poznaly holky, se kterýma jsem si psala přes facebook (ahoj kočky<3) takže jsem tam nestála sama :D Můj plán byl jít za Mirkou ještě před tím, než všichni utvoří frontu s životopisem a vysvětlit jí, že se mi nikdo neozval a domluvit si termín. Bála jsem se ale, že to nepůjde / nebude si mě pamatovat / budu muset proít celý OD a AD znovu / a tak dál. Každopádně jsem to zkusila a nejdřív mě vůbec nechápala, ale potom jí došlo, že se mi nikdo neozval a začala se mi strašně omlouvat, že jí to moc mrzí a že mi měla její asistentka napsat termín. Nakonec jsme se dohodly přímo tam na termínu který je 30. 11. 2015

Ještě mi řekla "you should have worn jeans!" protože říkala, že je jí mě líto když jsem se takhle zase oblíkla do formal attire jenom proto, abych si dohodla termín. :D Super ale je, že mi přišlo, že na ní zapůsobilo, že si ten pohovor hlídám a že jsem se prostě přišla připomenout. :)

Tímhle příšpěvkem chci jenom říct to, že chyba se stát vždycky může i v tak organizovaný společnosti, jako je Emirates, takže pokud vám přijde, že je něco špatně a můžete to napravit, tak to zkuste! :)


You Might Also Like

0 komentářů

Flickr Images