Final Interview otázky

Měla jsem v podstatě 2 měsíce, abych se připravila na FI. Spoustu holek mi napsalo na fb otázky, na který se je Mirka ptala (d...


Měla jsem v podstatě 2 měsíce, abych se připravila na FI. Spoustu holek mi napsalo na fb otázky, na který se je Mirka ptala (děkuju moc holky!!) a některý otázky mám z "How to become a flight attendant" knížky :) Možná se mě na žádnou z těch otázek nezeptá, ale je hodně pravděpodobný, že se bude ptát na něco podobnýho. Tak vám to sem házím jako inspiraci. :) Nedávám sem svoje odpovědi a to proto, že odpovědi si musí vytvořit každý sám na základě svých zkušeností a svých prací... Takže by vám moje odpovědi stejně byly asi k ničemu. :)



  1. Tell me about yourself.
  2. Why do you want to work for Emirates?
  3.  Do you work better in a team or alone?
  4. Tell me about a time you helped someone.
  5.  Tell me about a time you had a good idea at work.
  6. Tell me about the most fun you ever experienced on the job.
  7. What are your strengths?
  8. What are your weaknesses?
  9. Tell me about a time when you had to deal with a co-worker who wasn’t doing his fair share of the work.
  10. Tell me about a time you misjudged a person.
  11. Tell me about a challenge at work you faced and overcame recently.
  12. Tell me about a time you resolved a conflict.
  13. Have you ever worked with someone you didn’t like? How did you handle it?
  14. What is the kind of person you refuse to work with?
  15. Would you say you can easily deal with high pressure situations?
  16. What motivates you to do the best on the job?
  17. How will you be able to cope with such long shifts?
  18.  How do you expect to work for us if hired?
  19. What did you do to prepare for this interview?
  20. Tell me about a time you showed respect to people from different cultures?
  21. Tell me about a time you had a deadline and how did you prepare to accomplish everything on time?
  22. Tell me about a time you did something extra for a customer that wasn’t in your job description?
  23. Have you ever had any disappointment and how did you cope with it?
  24. How do you feel in situations when for some reason you aren’t able to perform your best in your job?
      Mě čeká FI za dva dny a jsem pěkně v nervu.. Nemyslím na nic jinýho a pořád jenom přemýšlím nad tím, co když to pokazím / nebudou se jí líbit moje fotky / nebudu se jí líbit já / něco se stane ... Tak mi držte palce. Po FI napíšu článek o tom, jak to celý probíhalo.. Good luck na zítřejší OD v Praze! <3


You Might Also Like

0 komentářů

Flickr Images