Medicals a Final Approval

Po GC jsem dostala přístupové údaje na Candidate Portal, na kterém se vyřizuje potom už všechno až do odletu. Je tam strašně moc informací a...

Po GC jsem dostala přístupové údaje na Candidate Portal, na kterém se vyřizuje potom už všechno až do odletu. Je tam strašně moc informací a odkazů a vlastně jsem vůbec nevěděla co mám kam odevzdat :D Tak to tady shrnu.



Když se přihlásíte na portál, první, co uvidíte, bude countdown do odletu.






Vlevo je menu. Jak budete postupně odevzdávat dokumenty, budou se vám ty části "odfajfkovávat" na Completed (já už je tady mám hotové).





Step 1: Pre Employment

Contract


  • První krok je souhlasit se smlouvou - máte na to 5 dní. 
  • Ve smlouvě je taky napsáno, kdy máte Date of Join - takže den, kdy přiletíte, a Day of Training. Já mám DOJ 11.3. a DOT 22.3. 

Online Joiner`s Form
  • Tady vyplníte údaje o rodině - kvůli slevám na letenku a tak. Můžete tam taky napsat třeba přítele nebo kamarády. Na portálu je sice napsáno, že to později nepůjde změnit, ale slyšela jsem, že se to stejně znovu řeší a přidává v Dubaji během trainingu. 

Documents for Security
  • Tady musíte nahrát 3 věci: 
  • CV - tu samou verzi, kterou jste dávali na FI
  • Passport Copy - naskenovaná stránka s údajema v pase
  • Passport size Photograph - pasová fotka, ideálně taky stejná, jako na FI
  • Když tyhle dokumenty nahrajete, pravděpodobně budete muset několik dní čekat, než se vám tohle změní na Completed, protože musí všechno ověřit.

Medical
  • Tak a pro mě nejhorší část - medical. :D
  • Jako první musíte co nejdřív (taky myslim že do 5 dní) odevzdat 2 dokumenty. Ty vyplňujete SAMI! (Takže nemusíte k lékaři s timhle!)
    • Part A- Declaration of Health (mandatory)
      • 1 stránka - dole podepsat a to je vše
    • Part B Medical History ( mandatory)
      • 3 stránky - na všech se ptají na vaši medical history, takže to vyplňte podle pravdy a pravdivých dat a dole podepsat

Všechny tyhle vyplněný a podepsaný papíry naskenujete a nahrajete na portál.

Já jsem tam ale napsala tu intoleranci na laktózu, takže jsem potom musela získat asap od doktorky potvrzení, že to neni smrtelný a že to je pod kontrolou.. To jsem tam zase nahrála a tak za 4 dny jsem měla medicals schválený. A hned den na to mi přišel Final Approval! 

ALE I KDYŽ MÁTE UŽ FINAL APPROVAL, POŘÁD MUSÍTE NAHRÁT DALŠÍ 2 DOKUMENTY!



  1. Certificate of Dental Health
    • musí být vyplněný zubařem v angličtině! 
     2. Vaccination Certificate
    • Podle očkovacího průkazu si vyplňte očkování, co už máte a objednejte se do očkovacího centra (já jsem z Prahy a objednala jsem se do Avenieru) na ty ostatní očkování. Povinná je jenom žlutá zimnice, na vše ostatní se můžet nechat naočkovat až v Dubaji, ale slyšela jsem, že je to tam dražší.

You Might Also Like

3 komentářů

  1. Ahoj, za prvé máš podle mě skvělý blog :) Malá rada, v E. budeš mít během prvního týdne přednášku ohledně ochrany značky. Přehodnotila bych, jaké dokumenty dáváš na internet, protože to jsou všechno dokumenty ve vlastnictví E. Hlavně ty s logem... Hodně štěstí s blogem a ať se v E. líbí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj! Fakt?? Jezismarjaa to jsem nevedela a nerada bych se dostala do problemu! Tak to budu muset vymazat no. Dekuju moc za info!

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

Flickr Images