Youtube?

Ahoj, dneska nemám žádný informační článek, ale spíš bych potřebovala vaší radu.. :) Přemýšlím o tom, že bych si založila Youtube kan...



Ahoj, dneska nemám žádný informační článek, ale spíš bych potřebovala vaší radu.. :)

Přemýšlím o tom, že bych si založila Youtube kanál o Emirates - jak se tam dostat a tak, něco jako tenhle blog ale prostě ve formě videí :D Plus k tomu třeba něco o Dubaji, až si tam trochu zvyknu, makeup a tak.. Co myslíte? Měli byste o něco takovýho zájem? Abych na to nekoukala sama.. :D

You Might Also Like

8 komentářů

  1. Juu..to by bylo super. Uz ted tvůj blog miluju. A na YouTube jsem moc letušek nenašla. No a videa jsou přece jen lepsi jak fotky:). Uz teď se těším:))

    OdpovědětVymazat
  2. Anoo, ráda se podívám a nechám inspirovat :)

    OdpovědětVymazat
  3. Určite áno! Je to skvelý nápad :)

    OdpovědětVymazat
  4. 100% áno!!! je to super nápad :D

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, prosímtě, chtěla jsem se tě zeptat, zda má cenu se hlásit, když mám vyšší BMI (kolem 26-27, výška 163 cm a váha kolem 75 kg.) Když se ale obléknu, nejde to tolik poznat... těžko říct. Jinak mám výborné jazykové znalosti a i prac. zkušenosti... Jediné, z čeho mám strach, je aktuálně ta váha. Nábor je za pár dní, tak už shodit nestihnu. Díky předem za každou radu! :) V.

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, nevíš jak to probíhá při náboru stevardů ? Děkuji za odpověď.

    OdpovědětVymazat

Flickr Images