14 dní do odletu

Poslední dny/týdny byly dost hektický... V podstatě jsem pořád pracovala, abych mohla mít konec února už volno, a když jsem měla volno,...


Poslední dny/týdny byly dost hektický... V podstatě jsem pořád pracovala, abych mohla mít konec února už volno, a když jsem měla volno, tak jsem obíhala doktory. Měla jsem už asi půl roku pod očima ekzém, takže jsem se rozhodla zajít na kožní a pak na alergologii, kde jsem zjistila, že ten ekzém je z alergie na roztoče (wtf? :D)... 

Taky jsem měla v pondělí 22. února poslední směnu v MACu a včera ještě byla coctail party :) Takže moje sbírka MAC věcí se ještě víc rozrostla, jsem zvědavá jak to všechno zabalim :D

poslední směna...

...a odevzdala jsem svoje "děti" :( úplně mi to rvalo srdce

Taky jsem byla se svým psem Čikem pořád na veterině, protože se ukázalo, že má víc problémů, ale teď už by mělo být všechno v pořádku :) Včera měl operaci zubů, takže jsem čekala s přítelem v čekárně a rozbrečela se, když ho uspali.. A viděla mě ta doktorka a začala mě utěšovat, bylo mi docela trapně :D



Dneska mám v plánu si protřídit oblečení a možná si už nějaký zabalit do vakuových pytlů. Pak někdy musí přijít na řadu ještě protřídit kosmetiku, a pak ještě takový ty šuplíky plný bordelu :D Tak se jdu do toho teď asi pustit. 

BTW - video jsem natočila, ale přijde mi naprosto hrozný, takže ho asi budu muset přetočit :D omlouvám se!


You Might Also Like

0 komentářů

Flickr Images